Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/64794
Think and Discuss : Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas
Pallarés Monge, Oriol
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2010
Resum: L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea –en el nostre cas, les matemàtiques– i l'adquisició d'una llengua estrangera –l'anglès. L'anàlisi de les dades mostra l'ús que els alumnes fan del complex dispositiu pedagògic que se'ls presenta per mitjà de les tasques i materials dissenyats ad hoc pel professorat que treballa en col·laboració. La recerca comprèn una crònica documentada del desenvolupament del programa experimental i l'estudi aprofundit de la tasca Think and Discuss.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Anglès -- Ensenyament -- Estudiants catalans

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/97215


86 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2010-12-06, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir