visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Disseny d'una activitat per a integrar coneixements i autoavaluar competències metodològiques |
Data: | 2006 |
Resum: | Es desenvolupa i avalua una estratègia d'ensenyament-aprenentatge que té per objectiu introduir l'assignatura troncal Mètodes d'Investigació a la titulació de Psicologia i alhora aportar eines que afavoreixin l'autovaluació de competències en el procés d'aprendentatge de la matèria. En l'elaboració d'aquesta estratègia "la falta de disciplina dels estudiants a l'aula" deixa de ser un problema per convertir-se en un recurs docent. La proposta que presentem és fàcil de portar a terme en classes nombroses, i no suposa un increment substancial en la càrrega de treball del docent ni del discent. |
Drets: | Tots els drets reservats. |
Llengua: | Català |
Document: | Comunicació de congrés ; recerca |
Matèria: | Innovació docent ; Mètodes d'investigació ; Autoavaluació de competències ; Aprenentatge significatiu |
Publicat a: | Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006 |
11 p, 92.3 KB |