Hipertext de Psicologia i comunicació publicitària en clau ECTS
Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gamero Huertas, Bàrbara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Valli Casado, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Fecha: 2006
Resumen: El treball, de caire interdepartamental, s'emmarca en la docència de les matèries de Psicologia en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques, i en la docència de les matèries de Publicitat en les estudis de Psicologia.
Resumen: L'adaptació de la titulació de Publicitat i Relacions Públiques als ECTS ens serveix de punt de partida per a la creació d'un hipertex. L'estructura de l'hipertext especifica els coneixements que l'estudiant ha d'aprendre i les competències que desenvoluparà. L'apartat de pràctiques permet als estudiants familiaritzar-se i aplicar els continguts apresos a la pràctica professional. Els diferents exercicis d'avaluació proposats i el contingut desenvolupat ajuden a l'estudiant a realitzar un treball d'anàlisi i síntesi de la informació.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Docència ; Hipertext ; Publicitat
Publicado en: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 48.3 KB

Póster
1 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Psicología y Comunicación Publicitaria (PCA)
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-01-27, última modificación el 2022-09-08



   Favorit i Compartir