Resultats de l'avaluació continuada : augment del rendiment i de la satisfacció dels estudiants
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Puig Giralt, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Título variante: Outcomes of continued evaluation : increase in student performance and satisfaction
Fecha: 2007
Resumen: L'adaptació de les assignatures a l'Espai Europeu d'Educació Superior requereix, entre d'altres, de la realització d'una avaluació continuada durant la qual l'estudiant va coneixent els resultats del seu aprenentatge. L'estudi es realitza amb els estudiants de primer curs de la titulació de Comunicació Audiovisual dels cursos 2005-06 i 2006-07. Es presenta la comparació entre els resultats quantitatius i qualitatius obtinguts pels estudiants de la mateixa assignatura en ambdós cursos. La diferència entre els dos grups està en les activitats realitzades que formen part de l'avaluació continuada i en la ponderació que té l'examen final en ambdós grups, ja que aquesta s'ha reduït al 30% en els estudiants que han fet avaluació continuada (curs 2006-2007), mentre que en els que han fet una avaluació més finalista (curs 2005-06) era del 80%. Els resultats mostren un augment del rendiment dels estudiants que han realitzat l'avaluació continuada així com també un augment de la seva satisfacció.
Resumen: To adapt all the subjects to EHEA (European Higher Education Area) we need, among others, to make a continued evaluation which would allow the students to have continuous knowledge of the results of their learning. This study was carried out with students from a first course of Audiovisual Communication during the years 2005-06 and 2006-07. We show the results of a comparison between quantitative and qualitative outcomes which were obtained from these students during the periods we mentioned before. One difference between these two groups was in the activities of each group, activities which formed part of the continued evaluation. Another difference was in the weighting of the final exam. For the students in the continued evaluation group (year 2006-2007) the weighting was reduced by 30%, while for the students who had only a final evaluation (year 2005-06) it was reduced by 20% only. The outcomes show an increase of the performance and students' satisfaction in the continued evaluation group.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Avaluació continuada ; Rendiment
Publicado en: Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007



8 p, 499.9 KB

Póster
1 p, 219.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB
Contribuciones a jornadas y congresos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registro creado el 2011-02-02, última modificación el 2023-07-25



   Favorit i Compartir