Google Scholar: citations
Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d'una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Date: 2010
Abstract: El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d'una altra forma de fer a l'aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s'hi vol aconseguir.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Formació inicial ; Innovació ; Reflexió docent ; Comunitat d'aprenentatge ; Seqüències d'ensenyament i aprenentatge
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n17-couso
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/ciencies/article/view/225120
DOI: 10.5565/rev/ciencies.376


7 p, 138.7 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > The Research Centre for Science and Mathematics Education (CRECIM)
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2011-02-07, last modified 2022-10-12



   Favorit i Compartir