Innovar, reflexionar i formar comunitat des del minut zero : el repte d'una formació inicial de professors que 'sembri llavor'
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Fecha: |
2010 |
Resumen: |
El repte de la formació de professors de ciències a nivell de màster és el repte de plantar la llavor per a un nou model. Per aconseguir-ho, la innovació, la reflexió i la formació de comunitat han de ser els pilars d'una formació professionalitzadora que, sobretot, doni exemple d'una altra forma de fer a l'aula i a fora. El professorat en exercici, com a model inicial dels nous professors i possible company experimentat seu, ha de conèixer en què consisteix aquesta nova formació i, en particular, el que s'hi vol aconseguir. |
Derechos: |
Tots els drets reservats. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Formació inicial ;
Innovació ;
Reflexió docent ;
Comunitat d'aprenentatge ;
Seqüències d'ensenyament i aprenentatge |
Publicado en: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 17 (Desembre 2010) , p. 28-34, ISSN 1699-6712 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n17-couso
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/225120
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/ciencies/article/view/225120
DOI: 10.5565/rev/ciencies.376
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
Centro de Investigación para la Educación Científica y Matemática (CRECIM)Artículos >
Artículos publicados >
CiènciesArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2011-02-07, última modificación el 2022-10-12