Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/67596
La cortesía en la publicidad del Tercer Sector : recursos gramaticales y fónicos en español y en inglés
Gimeno Sánchez, Alberto
Poch, Dolors, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filología Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2010
Resum: En este trabajo se analizan de manera contrastiva los mecanismos lingüísticos y fónicos de la cortesía en la publicidad convencional y en la publicidad de las organizaciones del Tercer Sector o ONG. A su vez también se analizan las diferencias y similitudes entre los mecanismos de cortesía utilizados en el lenguaje publicitario en español y en inglés.
Resum: En aquest treball s'analitzen de manera contrastiva els mecanismes lingüístics i fònics de la cortesia a la publicitat convencional i a la publicitat de les organitzacions del Tercer Sector o ONG. També s'hi analitzen les diferències i les semblances entre els mecanismes de cortesia emprats al llenguatge publicitari en espanyol i en anglès.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Publicitat -- Llenguatge ; Castellà en la publicitat ; Cortesia (Lingüística)

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/97364


51 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2011-02-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir