tut.
| Data: |
2010 |
| Resum: |
How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school. |
| Resum: |
En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. S'examinen diferents pautes i estratègies d'interacció mitjançant l'autoobservació de la professora en pràctiques durant la seva estada de pràctiques a un institut. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Interacció educativa ;
Anglès ;
Ensenyament |