Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/67665
A glimpse into classroom interaction
Raga Preston, Liz
Bernaus, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2010
Resum: How does classroom interaction contribute to language learning? This study aims at identifying and interpreting some patterns of teacher-student interaction within an EFL classroom. Different interactional patterns and strategies are examined through the self-observation of the teacher's own performance as a student-teacher during her practicum period in a secondary school.
Resum: En quina mesura la interacció a l'aula fomenta l'aprenentatge de les llengües? Aquest treball de recerca té com a objectiu identificar i interpretar algunes de les pautes d'interacció professor/alumne dins d'una classe d'anglès. S'examinen diferents pautes i estratègies d'interacció mitjançant l'autoobservació de la professora en pràctiques durant la seva estada de pràctiques a un institut.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: bachelorThesis
Matèria: Interacció educativa ; Anglès -- Ensenyament

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/97373


49 p, 3.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2011-02-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir