Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/67666
Teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom : the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction
Pallarès i Bertran, Laura
Evnitskaya, Natalia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2010
Resum: This Master Dissertation comprises two parts: a personal reflection and an empirical study. The personal reflection reviews the process of professionalization undergone by its author throughout the Master. The empirical study tackles teacher strategies to elicit knowledge from students in the CLIL classroom and more specifically the purpose of questions in controlled patterns of teacher-student interaction. The theories of relevant authors such as Vigotsky, Mercer and Tsui are used as a framework to analyze the data presented. The analysis shows the different strategies to elicit knowledge used by the teacher and the appropriateness of her questions in the analyzed interaction.
Resum: Aquest Treball de fi de Màster inclou dues parts: una reflexió personal i un estudi empíric. La reflexió personal revisa el procés de professionalització de l'autora durant el Màster. L'estudi empíric aborda les estratègies del professor per obtenir coneixements dels estudiants a la classe AICLE i més específicament la finalitat de les preguntes en models controlats d'interacció. Les teories d'autors rellevants com Vigotsky, Mercer i Tsui serveixen de marc per analitzar les dades presentades. L'anàlisi mostra les diferents estratègies per a obtenir coneixements dels estudiants que fa servir la professora i l'adequació de les seves preguntes en la interacció analitzada.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: bachelorThesis
Matèria: Anglès -- Ensenyament ; Interacció educativa

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/97374


50 p, 8.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2011-02-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir