Teachers' reactions on students' responses : essential for an adequate task monitoring
Calero Jacobs, Monica
Pallarés Monge, Oriol, tut.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2010
Abstract: This research project analyzes the reactions the teacher has on students' responses. Different techniques as discourse markers, types of questions and repair sequences are taken into account, but the author puts a special emphasis on non-verbal communication. To be aware of all these ways of reacting in a class interaction is essential for an adequate task monitoring.
Abstract: Aquest projecte de recerca analitza les reaccions que el professor té cap a la respostes dels estudiants. Es tenen en compte diferents tècniques com els marcadors del discurs, el tipus de pregunta i les seqüències de reparació correctiva, però l'autor posa un especial èmfasi en la comunicació no verbal. Per monitoritzar de manera adequada una classe, és essencial ser conscient de totes aquestes maneres de reaccionar per part d'un professor.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Language: Anglès
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball final de grau
Subject: Marcadors (Lingüística) ; Comunicació no verbal en l'educació ; Interacció educativa



66 p, 15.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2011-02-18, last modified 2022-07-16



   Favorit i Compartir