Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/67672
Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials : un estudi de cas
Jiménez Jiménez, Montserrat
Escobar Urmeneta, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2009
Resum: En aquest treball de recerca s'estudia el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials durant una unitat didàctica de ciències en anglès. Les preguntes de recerca són: (1) quines activitats d'aprenentatge realitza aquest alumne per apropiar-se dels continguts proposats? i (2) quins aprenentatges s'observen i com es mostren discursivament aquests aprenentatges? L'anàlisi ha revelat que l'estudiant fa servir diferents estratègies per intentar comprendre el contingut meta; mostra indicis d'aprenentatge a curt termini sobre la major part d'aquest contingut, al mateix temps que s'aproxima discurs científic, començant així a desenvolupar les competències científica i comunicativa.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Educació especial ; Educació inclusiva

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/97382


99 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2011-02-18, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir