Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/67980
Les competències transversals en el marc de l'EEES: l'assessorament psicopedagògic en el nou model educatiu.
Chancel Valente, Gabriel
Martínez García, Nuria
Cuéllar Corona, Alicia
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic

Publicació: Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2009
Descripció: 114 pag.
Col·lecció: Reculls
Resum: El cinquè volum de la col·lecció Reculls fa una proposta metodològica basada en la formació modular per a l'aprenentatge de les competències transversals, que hauran de servir per a desenvolupar i millorar les estratègies de prevenció i intervenció dels serveis d'assessorament psicopedagògic. Una primera revisió teòrica per a conceptualitzar la proposta, dóna pas a l'experiència de responsables acadèmics de la UAB, per finalitzar amb les propostes de treball i l'estructura i continguts del pla de formació. Aquests tres eixos configuren aquest nou estudi de la UAP, que conjuntament amb els anteriors, proporcionen eines per facilitar el procés d'integració a l'EEES.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: book
Matèria: Competència ; Transversalitat ; Treball multidisciplinari ; Competències transversals ; Aprenentatge ; Mercat laboral ; Formació modular Elena Valderrama Vallés ; Javier Bafaluy ; Maria Jesús Espuny ; Gemma Puigvert ; Josefina Sala Roca ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència de Qualitat del Sistema Universitari a Catalunya - AQU ; Projecte Tuning



116 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Llibres > Unitat d’Assessorament Psicopedagògic de la UAB

 Registre creat el 2011-02-28, darrera modificació el 2014-12-09



   Favorit i Compartir
QR image