Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/68657
Signos neuromusculares anormales tras la anestesia con romifidina-propofol-halotano en dos algas
Redondo García, J. I. (Universidad de Córdoba. Departamento de Patología Clínica Veterinaria)
Gómez Villamandos, R. J. (Universidad de Córdoba. Departamento de Patología Clínica Veterinaria)
Domínguez Pérez, J. M. (Universidad de Córdoba. Departamento de Patología Clínica Veterinaria)
Santisteban Valenzuela, J. M. (Universidad de Córdoba. Departamento de Patología Clínica Veterinaria)

Data: 1999
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: Clínica veterinaria de pequeños animales, Vol. 19, Núm. 1 (1999) , p. 51-56, ISSN 1130-7064



6 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de divulgació
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2011-03-10, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir