Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/69435
Las competencias interpretar, argumentar y proponer en Química : un problema pedagógico y didáctico
Pérez Miranda, Royman (Universidad Pedagógica Nacional Bogotá)
Gallego Badillo, Rómulo (Universidad Pedagógica Nacional Bogotá)
Torres De Gallego, Luz Nery (Universidad Pedagógica Nacional Bogotá. Grupo de Investigación Representaciones y Conceptos Científicos, IREC)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Competencias Cognoscitivas ; Didáctica de las Ciencias ; Enseñanza de la Química
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 0212-4521



5 p, 108.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-03-30, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir