Disseny d'un mètode de valoració d'itineraris d'educació ambiental i aplicació a l'àmbit Parc Natural de l'Alt Pirineu - Alt Urgell
EDUCCAMB (Grup de recerca)
Nualart i Nieto, Anna
Arroyo i Moras, Fco. Javier
Pujantell, Josep tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Duch Cortinas, Jordi
Masqué Barri, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
Rieradevall, Joan
Ramon Riba, Antoni
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències

Data: 2007
Descripció: 153 p.
Resum: El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) està creant una xarxa d'itineraris d'educació ambiental amb l'objectiu de divulgar els valors del parc i conscienciar els seus visitants sobre la importància de conservar el medi ambient. El desenvolupament de mètodes de valoració de l'aptitud de potencials itineraris d'educació ambiental pot servir per crear eines de gestió molt útils a l'hora d'ampliar aquesta xarxa de senders. Per aquest motiu, un grup anterior de la llicenciatura de Ciències Ambientals va desenvolupar el preprotocol Neret, que permet obtenir una puntuació numèrica per a un itinerari, responent a una sèrie de preguntes senzilles. En el present projecte, s'ha aplicat el protocol anterior a tres itineraris de muntanya per tal d'estudiar-ne el funcionament en un tipus d'itinerari diferent dels de fons de vall, on va ser dissenyat. L'anàlisi del preprotocol s'ha efectuat mitjançant una matriu DAFO, a.
Resum: El Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) está creando una red de itinerarios de educación ambiental con el objetivo de divulgar los valores del parque y concienciar a sus visitantes sobre la importancia de conservar el medio ambiente. El desarrollo de métodos de valoración de la aptitud de potenciales itinerarios de educación ambiental puede ser útil para crear herramientas de gestión muy útiles a la hora de ampliar esta red de senderos. Por este motivo, un grupo anterior de la licenciatura de Ciencias Ambientales desarrolló el preprotocolo Neret, que permite.
Resum: The Parc Natural de l'Alt Pirineu (PNAP) is creating a net of environmental education itineraries with the goal to spread the values of the park and to increase its visitor's awareness about the importance to preserve the environment. The development of aptitude assessment methods of potential itineraries for environmental education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Ciències Ambientals [2501915]
Col·lecció: Facultat de Ciències. Projectes i treballs de final de carrera. Ciències ambientals
Document: Treball final de grau
Matèria: Itineraris de la natura ; Parc Natural de l'Alt Pirineu ; Educació ambiental ; Metodologia



Annex
103 p, 1.3 MB

Resum del projecte
7 p, 93.0 KB

Tríptic
2 p, 2.6 MB

Projecte
153 p, 6.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències > Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències. TFM

 Registre creat el 2011-04-04, darrera modificació el 2022-07-16



   Favorit i Compartir