Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/69690
Desenvolupament d'un videojoc en 3D
Ricart López, Eduard
Oriols Pladevall, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Electrònica)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

Data: 2009
Descripció: 45 p.
Resum: La industria de los videojuegos crece exponencialmente y está ya superando a otras industrias punteras del ocio. En este proyecto, nos hemos planteado la realización de un videojuego con visualización en el espacio real 3D. Para la realización del videojuego se ha usado el siguiente software: Blender para diseñar los modelos 3D, C++ como lenguaje de programación para desarrollar el código y un conjunto de librerías básicas para desarrollar un videojuego llamadas Ogre3d (Motor Gráfico). La lógica del movimiento 3D y los choques entre las partículas del juego ha sido diseñada enteramente en este proyecto acorde con las necesidades del videojuego, y de forma compatible a los ficheros de Blender y a las librerías OGRE3D.
Resum: La indústria dels videojocs creix exponencialment i està ja superant a d'altres indústries capdavanteres de l'oci. En aquest projecte, ens hem plantejat la realització d'un videojoc amb visualització en l'espai real 3D. Per a la realització del videojoc s'ha usat el següent programari: Blender per a dissenyar els models 3D, C++ com llenguatge de programació per a desenvolupar el codi i un conjunt de llibreries bàsiques per a desenvolupar un videojoc anomenades Ogre3d (Motor Gràfic). La lògica del moviment 3D i els xocs entre les partícules del joc han estat dissenyats totalment en aquest projecte d'acord amb les necessitats del videojoc, i de forma compatible amb els fitxers de Blender i les llibreries OGRE3D.
Resum: The gaming industry is growing exponentially and is now outselling other edge of the leisure industries. In this project, we have considered the realization of a video game display in real 3D space. To achieve the game has used the following software: Blender 3D models for design, C++ programming language as the code and a core set of libraries to develop a video game called Ogre3d (Graphic Engine). The logic of the 3D motion and collisions between particles of the game has been entirely designed in this project consistent with the needs of the game, and compatible with Blender and file libraries OGRE3D.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Videojocs -- Disseny ; Videojocs -- Programació

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/43236


45 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2011-04-04, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir