Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/69768
Implementació de les físiques d'un vehicle en un videojoc 3D
López Carrió, Gaizka
Martí Godia, Enric
Arnal Montoya, Jorge
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2010
Descripció: 68 p.
Resum: En la carrera del mundo de los videojuegos por alcanzar insospechables cotas de realismo con las que seguir sorprendiendo y enganchando al público, los motores de física se han convertido en la herramienta de presente y futuro. Atraídos por el auge de esta nueva tecnología, hemos lidiado con los motores referencia hoy día en el mercado, seleccionando luego uno de ellos e implementando un humilde videojuego de carreras como muestra de su potencial y de los conocimientos adquiridos.
Resum: A la cursa del món dels videojocs per arribar a límits insospitables de realisme amb els que continuar sorprenent i atrapant al públic, els motors de física han esdevingut l'eina de present i futur. Atrets per l'apogeu d'aquesta nova tecnologia, hem treballat amb els motors referència avui dia al mercat, seleccionant-ne un d'ells i implementant un humil videojoc de curses com a mostra del seu potencial i dels coneixements adquirits.
Resum: In the never ending battle to achieve the highest realism level, video games have found in physics engines the key for the present and the future. Because of the recent boom of this new technology, we looked at some of the most known engines to nally select one and implement a humble racing game to demonstrate its potential and our knowledge.
Resum: Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Videojocs -- Disseny

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/115205


Presentació
21 p, 1.5 MB

Projecte
68 p, 4.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2011-04-04, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir