Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/69989
Entorn virtual d'agendes d'aprenentatge individualitzades
Gervilla Rivas, Carles
Ribas i Xirgo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2010
Descripció: 83 p.
Resum: Les agendes d'aprenentatge han de servir als alumnes, com a eines de plani cació i seguiment de treball personal, en tant que hi poden trobar tota la informació necessària per al seguiment de totes les seves tasques. Així doncs, cal desenvolupar una nova eina, que faciliti aquesta tasca, donada la inexistència d'eines similars amb aquesta voluntat. S'ha desenvolupat una agenda d'aprenentatge mitjançant un calendari web on s'hi presenten totes les tasques d'una assignatura. Així l'alumne té consciència de tota la feina que ha de fer i li serveix com a guia educativa en un entorn de blended-learning.
Resum: Las agendas de aprendizaje deben servir a los alumnos, como herramientas de plani cación y seguimiento de trabajo personal, ya que en ellas, pueden encontrar toda la información necesaria para el seguimiento de todos los eventos. Así pues, se debe desarrollar una nueva herramienta, que facilite esta labor, dada la inexistencia de herramientas similares con esta voluntad. Se ha desarrollado una agenda de aprendizaje mediante un calendario web donde se presentan todos los eventos de una asignatura. Así el alumno tiene consciencia de toda la labor que debe realizar y le sirve como guía educativa en un entorno de blended-learning.
Resum: Learning agendas should be used by students, in order to plan and track their personal work. In these agendas they can nd all the information needed for tracking all the events. So, we must develop a new tool that facilitates this labour, due to the inexistence of tools with similar purposes. We have developed a learning agenda using a web calendar where they can nd all events related to a subject. By this way students has conscience of all the work that they must do and it works as an educational guide into a blended-learning environtment.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Agendes electròniques ; Ensenyament assistit per ordinador

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/117034


83 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2011-04-07, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir