Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/70065
La Indagación Dialógica : una estrategia reguladora de la construcción de la Ciencia Escolar
Ferreyra, Adriana (Universidad Nacional de Córdoba)
De Longhi, Ana Lía (Universidad Nacional de Córdoba)
Cortez, Marcela Claudia (Universidad Nacional de Córdoba)
Paz, Alicia (Universidad Nacional de Córdoba)
Bermúdez, Gonzalo (Universidad Nacional de Córdoba)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Investigación e innovación educativa ; Enseñanza por indagación ; Análisis de circuitos dialógicos ; Contextos de actividad
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 0212-4521



5 p, 119.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-04-11, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir