Las preguntas mediadoras como recursos para favorecer la construcción de modelos científicos complejos
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Preguntas mediadoras ; Complejidad ; Sostenibilidad ; Educación científica ; Formación del profesorado
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 2174-6486



5 p, 267.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-05-17, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir