Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/70659
La formación inicial del profesorado de Ciencias de Chile, ¿promueve la alfabetización científica en los futuros profesores?
Vildósola Tibaud, Ximena (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)
García Wehrle, Paloma (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)
Castelló Escandell, Josep (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i de la Matemàtica)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Alfabetización científica ; Concepciones docentes ; Formación inicial naturaleza de la ciencia
Publicat a: Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 0212-4521



7 p, 497.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-05-17, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir