La formación inicial del profesorado de Ciencias de Chile, ¿promueve la alfabetización científica en los futuros profesores?
Vildósola Tibaud, Ximena (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
García Wehrle, Paloma (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)
Castelló Escandell, Josep (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Alfabetización científica ; Concepciones docentes ; Formación inicial naturaleza de la ciencia
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 2174-6486



7 p, 497.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-05-17, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir