Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/70743
The first steps of a secondary school teacher : experiences and studies of a student-teacher
Fuentes Arjona, Miquel Àngel
Escobar Urmeneta, Cristina, tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Data: 2010
Resum: This dissertation aims at fostering the professional development of the EFL teacher. This document compiles two small scale empirical studies carried out during the practicum periods of the TED's course. The first one is based on the role of the teacher's talk in the EFL classroom and the second one focuses on students’ small group talk, analysing the impact of cooperative learning in the EFL classroom by examining students' conversation. The following section gathers the teacher's personal reflections upon the process of professionalization. The paper concludes with a summary of the major findings and further professional improvement proposals.
Resum: Esta disertación pretende impulsar el desarrollo profesional del profesor de inglés/LE. Este documento compila dos estudios empíricos a pequeña escala realizados durante las fases Practicum del Máster de Formación del Profesorado. El primer estudio se basa en el rol del discurso del profesor en la clase de inglés/LE. El segundo se centra en la conversación entre estudiantes en grupo reducido, analizando el impacto del aprendizaje cooperativo en la clase de inglés/LE. La siguiente sección reúne reflexiones personales acerca del proceso de profesionalización experimentado. El estudio concluye con un sumario de los hallazgos más relevantes y propósitos para futuro desarrollo profesional.
Resum: Aquesta dissertació pretén impulsar el desenvolupament professional del professor d'anglès/LE. Aquest document compila dos estudis empírics a petita escala realitzats durant les fases de Practicum del Màster de Formació de Professorat. El primer estudi es basa en el rol del discurs del professor a la classe d'anglès/LE i el segon està centrat en la conversa entre estudiants en grup reduït, analitzant l'impacte de l'aprenentatge cooperatiu a la classe d'anglès/LE. La següent secció reuneix reflexions personals sobre el procés de professionalització experimentat. L'estudi conclou amb un sumari dels descobriment més rellevants i propòsits per futur desenvolupament professional.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Master's Dissertation. Teacher Education Master's Degree. UAB, Núm. 5 (2010) , p. 1-108



108 p, 2.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2011-05-19, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir