Psicologia evolutiva I: infància [101728]
Mies Burrull, Maria Àngels
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2011-12
Resum: a. Fonamentalment aquesta assignatura pretén complementar l'enfoc d'abordatge global d'intervenció logopèdica, des d'una perspectiva en la qual es contemplen tots els aspectes que influeixen en el desenvolupament de la persona. b. Per tal de poder desenvolupar convenientment els continguts i metodologia de l'assignatura, l'alumne ha de mostrar una actitud positiva en l'observació de conductes i tenir capacitat d'observació, d'anàlisi i síntesi, així com considerar les diferents perspectives de l'abordatge teòric de la psicologia del desenvolupament. Objectius formatius En finalitzar l'assignatura l'alumnat serà capaç de: - Conèixer les línies generals del desenvolupament humà des del naixement fins a la preadolescència - Determinar les principals fites que s'assoleixen en les diferents etapes del desenvolupament. - Conèixer els processos implicats en el procés de socialització. - Identificar senyals d'alerta de conductes immadures o desviades per comprendre i interpretar, en el futur, els trastorns del llenguatge i de la comunicació en el context del desenvolupament de les altres funcions psíquiques. - Aplicar els coneixements i saber argumentar-los. - Emetre un judici crític. - Comunicar informacions relacionades amb el contingut als seus iguals i supervisors. - Desenvolupar les seves habilitats d'aprenentatge de manera autònoma 1 Psicologia evolutiva I: infància 2011 - 2012.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Logopèdia [2500893]
Pla d'estudis: Grau en Logopèdia [828]
Document: Objecte d'aprenentatge



5 p, 15.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2011-07-06, darrera modificació el 2023-01-29



   Favorit i Compartir