Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734]
Cuxart, Francesc
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2011-12
Resumen: Contextualització En l'exercici professional de la logopèdia, l'avaluació psicològica dels pacients és un aspecte molt important. En primer lloc, perquè durant el procés diagnòstic inicial, a més de l'avaluació estrictament logopèdica, és necessari avaluar altres aspectes del subjecte com les capacitats cognitives o la personalitat, ja que poden constituir factors rellevants de cara a definir comorbiditats i a elaborar estratègies terapèutiques. I en segon lloc, perquè durant la intervenció terapèutica és imprescindible realitzar una avaluació continuada i final d'aspectes no relacionats directament amb els problemes de llenguatge, amb la finalitat de poder valorar de forma objectiva i més àmplia els efectes del procés terapèutic. Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. 3. L'alumne sabrà escollir les tècniques i instruments d'avaluació més adequats, en funció del trastorn de llenguatge del pacient i d'altres factors individuals (edat cronològica, nivell cognitiu, . . . ).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Logopèdia [2500893]
Plan de estudios: Grau en Logopèdia [828]
Documento: Objecte d'aprenentatge



5 p, 15.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-07-06, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir