Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/72367
La incorporació de l’alumnat immigrat a l’aula ordinària de ciències : idees, pràctiques i noves propostes
Torramilans, Montserrat (Institut Escola Costa i Llobera. Barcelona)
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2011
Resum: Un problema important que actualment tenim el professorat de ciències de secundària es relaciona amb com treballar a l’aula ordinària amb alumnat que ha seguit una escolarització que en podríem dir “normal”, juntament amb alumnat nouvingut que desconeix la llengua o que no en té coneixements prou consolidats. En aquest treball es plantegen propostes d'actuació orientades a aconseguir que tots puguin aprendre coneixements científics significatius treballant conjuntament.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Alumnat immigrat ; Aula ordinària ; Aula d’acollida ; Alumnado inmigrante ; Aula ordinaria ; Aula de acogida ; Immigrant students ; Regular classroom ; Reception Hall
Publicat a: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (Juny 2011) , p. 22-28, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/244425


7 p, 793.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-07-08, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir