visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > La incorporació de l'alumnat immigrat a l'aula ordinària de ciències : idees, pràctiques i noves propostes |
Fecha: | 2011 |
Resumen: | Un problema important que actualment tenim el professorat de ciències de secundària es relaciona amb com treballar a l'aula ordinària amb alumnat que ha seguit una escolarització que en podríem dir "normal", juntament amb alumnat nouvingut que desconeix la llengua o que no en té coneixements prou consolidats. En aquest treball es plantegen propostes d'actuació orientades a aconseguir que tots puguin aprendre coneixements científics significatius treballant conjuntament. |
Derechos: | Tots els drets reservats. |
Lengua: | Català |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Alumnat immigrat ; Aula ordinària ; Aula d'acollida ; Alumnado inmigrante ; Aula ordinaria ; Aula de acogida ; Immigrant students ; Regular classroom ; Reception Hall |
Publicado en: | Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 19 (Juny 2011) , p. 22-28, ISSN 1699-6712 |
7 p, 793.2 KB |