Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/72536
Un exemple de millora de la metodologia docent i de l’avaluació dels aprenentatges en l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica
Puigvert i Planagumà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana)

Data: 2009
Resum: En aquesta contribució, s’hi presenten els resultats d’un projecte d’innovació docent que va permetre crear unes pàgines docents interactives pensades per a l’assignatura Llatí i Cultura Clàssica de la titulació d’Humanitats, però d’ús possible en altres assignatures del futur grau en Estudis Clàssics.
Resum: This article presents the results of a research project on innovative teaching methodologies. Interactive teaching webpages were created to be used in the subject Latin and Classical Culture, inscribed in the Humanities Degree, although the materials created can also be used in other subjects of the future Classical Studies Degree that is currently under development.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; article ; publishedVersion
Matèria: Llatí i Cultura Clàssica ; Espai europeu d’educació superior (EEES) ; TIC ; Latin and Classical Culture ; European Higher Education Area (EHEA) ; IT
Publicat a: Faventia, Vol. 31, Núm. 1-2 (2009) , p. 295-303, ISSN 0210-7570



9 p, 124.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Faventia

 Registre creat el 2011-07-12, darrera modificació el 2014-06-07



   Favorit i Compartir
QR image