Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/72668
Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653]
Tejada Fernández, José
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduat en Pedagogia [825]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés de planificació . 4. Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar plans i programes de formació. 5. Dissenyar, desenvolupar i avaluar plans, programes, projectes i activitats per a intervenir en contextos educatius i formatius 6. Analitzar models d'avaluació educativa aplicats a diferents situacions. 7. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (des de l'avaluació diagnòstica -inicial fins l'avaluació d'impacte).
Llengua: Català



5 p, 16.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-13, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir