Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/72673
Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2011-12
Resum: L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. L'objectiu fonamental de l'assignatura és la comprensió i anàlisi d'un territori (d'abast variable, municipal, autonòmic, estatal,. . ) i/o d'una realitat concreta, des d'una perspectiva holística socioeducativa. Els objectius concrets són els següents: - Conèixer els fonaments teòrics de la Sociologia de l'Educació i de la Política de l'Educació - Aprofundir en la realitat educativa com a síntesi de la mirada sociopolítica - Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals 1 Bases sociopolítiques de l'educació 2011 - 2012 - Comprendre l'orígen i conseqüències dels límits socials, legislatius i polítics que enmarquen l'activitat pedagògica.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació social [2500260]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Social [827]



6 p, 17.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-13, darrera modificació el 2017-09-24



   Favorit i Compartir