Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2011-12 |
Resumen: |
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. L'objectiu fonamental de l'assignatura és la comprensió i anàlisi d'un territori (d'abast variable, municipal, autonòmic, estatal,. . ) i/o d'una realitat concreta, des d'una perspectiva holística socioeducativa. Els objectius concrets són els següents: - Conèixer els fonaments teòrics de la Sociologia de l'Educació i de la Política de l'Educació - Aprofundir en la realitat educativa com a síntesi de la mirada sociopolítica - Desenvolupar capacitat crítica sobre les problemàtiques educatives actuals 1 Bases sociopolítiques de l'educació 2011 - 2012 - Comprendre l'orígen i conseqüències dels límits socials, legislatius i polítics que enmarquen l'activitat pedagògica. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Educació Social [2500260] |
Plan de estudios: |
Grau en Educació Social [827] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos >
Guías docentes
Registro creado el 2011-07-13, última modificación el 2024-09-21