Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/72993
Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència [102537]
Forns Serrallonga, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduat en Psicologia [954]
Titulació: Psicologia [2502443]
Resum: 1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. 3. Conèixer els principals instruments d'avaluació cognitivoconductual emprats en els problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 4. Analitzar els programes de tractament i les estratègies d'intervenció dels problemes de conducta i trastorns infantils més freqüents. 5. Conèixer les principals tècniques cognitivoconductuals aplicades en el tractament dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència, així com el seu grau d'evidència científica. 6. Potenciar la pràctica clínica en situació simulada. 7. Aprofundir en l'anàlisi de casos.
Llengua: Català



6 p, 18.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-14, darrera modificació el 2016-06-26



   Favorit i Compartir