L'educació primerenca de la criatura afectada per trastorns del llenguatge i l'audició [101686]
Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Fecha: |
2011-12 |
Resumen: |
Els principals objectius formatius de l'assignatura són els que segueixen: 1. Conèixer els processos d'adquisició del llenguatge oral de la criatura sorda comparativament amb la oient des dels diferents enfocaments teòrics. 2. Valorar les necessitats informatives, formatives i d'acompanyament psíquic de les famílies amb criatures sordes. 3. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i consell familiar 4. Elaborar i aplicar les estratègies d'estímul a la comunicació i a l'adquisició del llenguatge oral en els primers anys de vida de la criatura sorda 5. Aplicar les estratègies adequades d'orientació i d'assessorament en els centres educatius. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Logopèdia [2500893] |
Plan de estudios: |
Grau en Logopèdia [828] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |
El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos >
Guías docentes
Registro creado el 2011-07-19, última modificación el 2023-01-29