Narrativa i poesia en educació infantil [102001]
Manresa Potrony, Mireia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2011-12
Resumen: L'assignatura Narrativa i poesia a l'Educació Infantil es proposa aprofundir en el coneixement i l'ús de la literatura per a infants des dels primers mesos fins que saben llegir autònomament. L'assignatura se centra especialment en el desenvolupament de les habilitats de dinamització del material literari i ficcional (ús de jocs lingüístics, narració oral, presentacions visuals, activitats per a l'expressió dels infants, confecció de relats, etc. ). Es parteix de criteris de valoració dels diferents tipus de llibres i literatura en els diferents formats i suports, impresos i en pantalla, per passar a oferir un taller pràctic de disseny d'activitats segons diferents objectius educatius i amb diverses tècniques de realització. Es proposa la familiarització amb un ampli panorama de recursos bibliogràfics i digitals, tant de la producció per a infants, com de fonts de suport per a les activitats, que resulti útil per a la tasca professional dels mestres.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



5 p, 21.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-07-19, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir