Desenvolupament de la personalitat (0-6 anys) [102024]
Guibourg García, Isabel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2011-12
Resumen: Que l'estudiant conegui els processos de desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc a la primera infància, que identifiqui la interacció i comunicació social com un factor determinant i que reconegui l'infant como un subjecte capaç. Objectius: 1. Concebre l'infant de 0 a 6 anys com un subjecte actiu, protagonista del seu procés de desenvolupament i aprenentatge, que construeix els seus propis coneixements a partir de la interacció social en activitats conjuntes, pautades per la cultura i capaç d'adquirir nivells significatius d'autonomia. 2. Comprendre els processos de desenvolupament i aprenentatge que tenen lloc durant la primera infància (desenvolupament motor i esquema corporal; construcció d'una identitat personal i socialització; desenvolupament cognitiu i adquisició del llenguatge) i la funció que en aquests processos tenen les activitats pròpies de l'infància (rutines de cura personal i joc). 3. Realitzar observacions i entrevistes que permetin analitzar aspectes dels processos de desenvolupament i aprenentatge, de les activitats en les que participen els petits i de les interaccions que s'estableixen.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Infantil [2500797]
Plan de estudios: Grau en Educació Infantil [847]
Documento: Objecte d'aprenentatge



8 p, 20.1 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2011-07-19, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir