Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/75076
Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018]
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2011-12
Pla d'estudis: Graduado en Comunicación Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. Aplicar els coneixements de la psicologia de la percepció en l'anàlisi i la creació de les produccions audiovisuals.
Llengua: Català



3 p, 9.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2011-07-24, darrera modificació el 2016-09-06



   Favorit i Compartir