visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > ¿Cómo se presentan los conceptos y modelos en la enseñanza de la Termoquímica? : visiones distorsionadas de la ciencia en libros de texto |
Data: | 2005 |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Visiones deformadas ; Enseñanza ; Termoquímica ; Libros de texto |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-6, ISSN 2174-6486 |
6 p, 603.4 KB |