Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/81032
Avaluació institucional de l'European University Association
Catalunya. Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació
European University Association (EUA)
Conferència de Rectors Europeus (CRE)
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Planificació i de Qualitat (OPQ)
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina d'Estudis i Gestió de la Informació (OEGI)
Universitat Autònoma de Barcelona. Observatori de Graduats
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Garantia de la Qualitat (UGQ)

Títol variant: Informe d'autoavaluació de la Universitat Autònoma de Barcelona
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005
Descripció: 28 pag.
Resum: El Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació (DURSI) està impulsant l'avaluació institucional de les universitats catalanes amb la metodologia europea de l'European University Association (EUA), hereva de l'antiga Conferència de Rectors Europeus (CRE). La Universitat Autònoma de Barcelona es presenta a la primera fase d'aquestes avaluacions, juntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Lleida, la Universitat Rovira i Virgili, i la Universitat Oberta de Catalunya. La UAB ja havia estat avaluada per la CRE l'any 1996, i l'any 1998 tenia lloc el follow up d'aquesta primera avaluació. És per aquest motiu que es vol aprofitar aquesta nova avaluació, que es planteja amb la mateixa metodologia que l'anterior, per anar més enllà i incidir de manera especial en els temes que ara més preocupen la Universitat. Aquest informe, doncs, s'organitza en dues parts. En la primera part se segueix el protocol d'avaluació de l'EUA per a fer una breu síntesi dels canvis més importants que han tingut lloc a la UAB des de l'any 1998. En la segona part, a la qual es dóna més importància en aquest informe, s'analitza de manera especial la reorientació centrada en l'estudiant que es du a terme en la nostra universitat. Aquest és un plantejament que s'ha d'entendre en el marc dels canvis que s'estan preparant per a la integració de les universitats en l'espai europeu d'educació euperior (EEES), una de les grans orientacions estratègiques actuals de la nostra universitat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: Documents institucionals
Matèria: Gestió de la qualitat ; Orientació en l'educació universitària ; Estudiants universitaris ; Planificació estratègica ; Declaració de Bolonya (juny 1999) ; Universitat ; Legislació ; Universitats ; Administració ; Autonomia universitària ; Serveis ; Avaluació ; Qualitat de l'educació ; Estudiants, Intercanvi d' ; Currículums (Ensenyament) Universitat Autònoma de Barcelona Història ; Universitat Autònoma de Barcelona Normes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Programa d'Integració dels Universitaris amb Necessitats Especials ; Erasmus (Programa)



Informe 2005
28 p, 346.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Documents institucionals

 Registre creat el 2011-10-28, darrera modificació el 2016-11-10



   Favorit i Compartir