Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/81084
Gestor d'incidències per a un despatx tècnic
Riba Salas, Francesc
Blabia Girau, Daniel
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica

Data: 2011
Descripció: 99 p.
Resum: Aplicació web que pretén donar solució a les necessitats de caràcter organitzatiu d'un despatx tècnic d'una empresa. L'objectiu principal és el de crear una eina capaç d'automatitzar el seguiment de les incidències obertes en el despatx. L'ús d'aquesta eina va dirigida a tres perfils d'usuari: Amb aquesta aplicació, l'administrador podrà efectuar tasques de manteniment de dades, donar d'alta usuaris, punts de venda o empreses externes i també podrà fer el seguiment d'incidències obertes i saber quantes se'n gestiona en cada moment. Els gestors donaran solució a les incidències utilitzant l'eina i sabran en tot moment quantes sol·licituds tenen pendents, quantes incidències hi ha registrades i en quin estat es troben. Els usuaris amb permís de sol·licitud bàsicament el que podran fer és avisar de la incidència que volen solucionar.
Resum: Aplicación web que pretende dar solución a las necesidades de carácter organizativo de un despacho técnico de una empresa. El objetivo principal es crear una herramienta capaz de automatizar el seguimiento de las incidencias abiertas en el despacho. El uso de esta herramienta va dirigido a tres perfiles de usuario: con esta aplicación el administrador podrá efectuar tareas de mantenimiento de datos, dar de alta usuarios, puntos de vanta o empresas externas y también podrá hacer el seguimiento de incidencias abiertas y saber cuantas se están gestionando en cada momento. Los gestores darán solución a las incidencias utilizando la herramienta y sabrán en todo momento cuantas solicitudes tienen pendientes, cuantas incidencias hay registradas y en qué estado se encuentran. Los usuarios con permiso de solicitud podrán avisar de la incidencia que desean solucionar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Relacions amb els clients -- Direcció i administració -- Automatització

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/171715


99 p, 2.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió. PFC

 Registre creat el 2011-10-31, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir