visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > La seguretat dels nostres centres educatius a examen |
Títol variant: | La seguridad de nuestros centros educativos a examen |
Data: | 2011 |
Resum: | La percepció del perill és una habilitat o capacitat que s'aprèn amb l'edat i l'experiència. Tenint en compte aquest fet i la realitat dels centres educatius, on sovint el manteniment de l'edifici i les instal·lacions no és del tot adequada i en els quals hi ha certes franges horàries en les que la concentració d'individus és elevada, és cabdal que el control de la seguretat hi sigui exhaustiu, més enllà del simple compliment de la legislació vigent. En aquesta direcció, membres del Grup EDO-EDURISC (Equip de Desenvolupament Orgnanitzacional-EDURISC) del Departament de Pedagogia Aplicada vinculats al Centre de Recerca en Gobernança del Risc de la UAB, han dissenyat el Qüestionari d'Autoavaluació EDURISC, que permet avaluar el Nivell de Seguretat Integral (NiSI) dels centres educatius. |
Resum: | La percepción del peligro es una habilidad o capacidad que se aprende con la edad y la experiencia. Teniendo en cuenta este hecho y la realidad de los centros educativos, donde a menudo el mantenimiento del edificio y las instalaciones no es del todo adecuada y en los que hay ciertas franjas horarias en las que la concentración de individuos es elevada, es fundamental que el control de la seguridad sea exhaustivo, más allá del simple cumplimiento de la legislación vigente. En esta dirección, miembros del Grupo EDO-EDURISC (Equipo de Desarrollo Orgnanitzacional-EDURISC) del Departamento de Pedagogía Aplicada vinculados al Centro de Investigación en Gobernanza del Riesgo de la UAB, han diseñado el Cuestionario de Autoevaluación EDURISC, que permite evaluar el nivel de Seguridad Integral (Nisi) de los centros educativos. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català i Castellà |
Document: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicat a: | UAB divulga, setembre 2011, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 2 p, 140.9 KB |
Español 3 p, 118.3 KB |