El «análisis del contenido conceptual» de los currículos y programas de ciencia : una posible herramienta de mediación entre la didáctica y la enseñanza de las ciencias - Koliopoulos, Dimitris Universidad de Patrás. Departamento de Ciencias de la Educación y de Educación Preescolar ; Adúriz-Bravo, Agustín (Universidad de Buenos Aires. Grupo de Epistemología, Historia y Didáctica de las Ciencias Naturales) ; Ravanis, Konstantino Universidad de Patrás. Departamento de Ciencias de la Educación y de Educación Preescolar
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>