Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/84919
Análisis de «El Rey León»: la «disneylandización» social
González Yuste, José Luis (Universitat autònoma de Barcelona)
Leiva, Encarna (Universitat autònoma de Barcelona)

Data: 2000
Resum: El Grupo de Estudio del Máster de Comunicación y Educación en Red de la Universidad Autónoma de Barcelona se ha acercado al interesante tema de la presencia de Disney en nuestra sociedad, partiendo de la universalidad y la magnitud de la factoría entre jóvenes y mayores en nuestra sociedad. Con el análisis del «El Rey León» se acercan a un producto que refleja a la perfección las constantes del mundo de Disney. El trabajo se ha desarrollado a partir de una metodología de estudio por proyectos de carácter colaborativo a través de Internet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Comunicar : revista de medios de comunicación y educación, Vol. 7, Núm. 14 ( 2000) , p. 147-152, ISSN 1134-3478



6 p, 42.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2011-12-09, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir