Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/85089
La influència de l'aspecte en l'eficiència del missatge gràfic publicitari
Martínez Bouza, José Manuel

Data: 2010
Resum: Aquesta tesi estudia una de les variables que afecta el rendiment comunicatiu dels missatges gràfics publicitaris: l'aspecte. La investigació se centra en com millorar l'eficiència del missatge gràfic publicitari des de la perspectiva formal del disseny i concreta la variació de la preferència del receptor davant els canvis en els estímuls visuals provocats pels canvis d'aspecte del missatge gràfic publicitari, així com la importància de l'aspecte en el rendiment comunicatiu.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Octubre 2010, p. 1-2



2 p, 162.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2011-12-16, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir