Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/85105
Avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a aprendre
Úcar, Xavier dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Paredes, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Pineda, Pineda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Grup Interuniversitari de Polítiques Educatives (GIPE)
Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF)

Data: 2011
Descripció: 39 pag.
Resum: Aquest informe executiu és una síntesi de l'Informe general d'avaluació del programa d' inserció sociolaboral “Aprendre a aprendre” elaborat pel Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya pel Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació (GAPEF) de la Universitat Autònoma de Barcelona. El projecte d'avaluació que es presenta a continuació pretén analitzar l'evolució del programa “Aprendre a aprendre” al llarg dels últims anys; valorar els resultats que s'han derivat de la seva aplicació i l'impacte que ha produït en els 11 barris on s'està desenvolupant. El que es vol saber és si aquest programa dona respostes a necessitats reals; si ho fa d'una manera apropiada; si aquesta és la millor manera de respondre les necessitats d'inserció sociolaboral dels barris I, per últim, es vol saber també què pensen d'aquest programa i com el valoren els diferents tècnics implicats, les persones que hi participen i les institucions i entitats dels barris en els que s'està desenvolupant. Del que es tracta, en definitiva, és de conèixer tota aquella informació rellevant sobre el desenvolupament i els resultats d'aquest programa per a facilitar la presa de decisions. Hom entén que només, a partir de l'avaluació rigorosa d'un programa, és possible establir línies d'acció orientades vers la seva millora. Aquest informe executiu presenta totes les informacions necessàries per a conèixer la forma en que s'ha desenvolupat el procés d'avaluació, és a dir, el plantejament general teòric i metodològic seguit per a la recol·lecció i tractament de la informació. A continuació es plantegen les conclusions elaborades i les recomanacions i proposta fetes per a poder prendre decisions en relació al programa.
Nota: Altre títol: Informe executiu d'avaluació del programa d'inserció sociolaboral Aprendre a aprendre
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: report
Matèria: Inserció sociolaboral ; Aprendre a aprendre



39 p, 671.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2011-12-16, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir