Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/85590
La interpretació i l'argumentació en l'aprenentatge del pensament social crític : la construcció del pensament social crític mitjançant la pràctica de les habilitats cognitivolingüístiques d'interpretar i d'argumentar, una recerca aplicada a l'aula
Gómez Rovira, Pere Pau
Canals, Roser
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2011
Descripció: 156 p.
Resum: Hi ha una arrelada corrent en l'ensenyament de les Ciències Socials que considera que aquesta matèria ha d'ajudar a potenciar, mitjançant el procés d'ensenyament i d'aprenentatge, el desenvolupament del pensament social crític (i el concepte associat del relativisme) entre l'alumnat. En aquesta línia, i com objecte de la recerca, és el valorar i avaluar la importància de l'ensenyament de les habilitats lingüístiques associades a continguts de Ciències Socials, en el desenvolupament del pensament social crític. Es treballen, essencialment, les habilitats lingüístiques: d'interpretar, de justificar i d'argumentar, i la seva correspondència amb tipologies textuals i orals.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Ciències socials -- Ensenyament ; Pensament crític -- Ensenyament

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/179015


156 p, 7.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera

 Registre creat el 2012-01-20, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir