Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/88083
Traducció i publicitat : traduint la persuasió
Dávila, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Data: 2008
Resum: La traducció publicitària ha guanyat rellevància en els últims anys, tant en l'àmbit professional com en l'acadèmic. La següent tesi aborda, des de la traductologia, disciplina que estudia el procés traductor des de diversos enfocaments -lingüístics, històrics, culturals o cognitius-, el fenomen de la persuasió en la publicitat. L'investigador ha comparat els elements persuasius del discurs publicitari en dues llengües: l'espanyola i l'anglesa.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Abril 2008, p. 1-2



2 p, 260.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-02-24, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir