Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/88268
Comunicació empresarial en situacions de crisi : la crisi de Fontaneda
Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)

Data: 2007
Resum: L'any 2002, l'empresa britànica United Biscuits decideix tancar la fábrica de galetes Fontaneda, a Aguilar de Campoo (Palència). Fontaneda, una empresa familiar en els seus orígens, havia estat venuda pels seus propietaris a la multinacional el 1996. Després de més de 100 anys d'activitat de Fontaneda a Aguilar, els veïns s'enfrontaven a la pèrdua dels seus llocs de treball, però també a la pèrdua d'una certa identitat. United Biscuits va haver d'enfrontar aquesta situació problemàtica amb una combinació de negociacions i d'estratègia de comunicació. El treball d'Ana María Enrique investiga aquesta estratègia de comunicació dintre del cas genèric de comunicació empresarial en situacions de crisi.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Desembre 2007, p. 1-2



2 p, 145.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2012-03-01, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir