Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/88493
La gestió de la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques
Estanyol i Casals, Elisenda
Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2012
Descripció: 366 p.
Resum: Aquest treball de recerca investiga com es gestiona la creativitat a les empreses consultores en comunicació i relacions públiques a través d'un estudi exploratori basat en la Grounded Theory. Els resultats suggereixen que la creativitat és una de les competències requerides al professional de les relacions públiques i també un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l'hora d'escollir una agència. Tot i així, la figura del director creatiu en relacions públiques genera forta controvèrsia, les tècniques de creativitat utilitzades en el sector es limiten bàsicament a brainstorming, i la creativitat segueix associant-se principalment a la comunicació dirigida al consumidor.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis
Matèria: Creativitat ; Relacions públiques ; Marques comercials ; Agències de Comunicació ; Assessors d'empreses

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/180150


366 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2012-03-08, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir