000089415 001 __ 89415
000089415 005 __20140219183708.0
000089415 024 8_ $9 artpubuab $9 driver $a oai:ddd.uab.cat:89415
000089415 035 __ $9 articleid $a 16996712n21p13
000089415 041 __ $a cat
000089415 100 __ $a Puigdevall, Narcís
000089415 245 1_ $a Aprofitant la llum : la visible i la invisible!
000089415 520 3_ $a En aquest article es proposa una seqüència didàctica amb l’objectiu de treballar les ones electromagnètiques a quart d’ESO. La idea general és començar analitzant la llum visible per tal de formular models cada vegada més complexos però amb més potència explicativa, des de les partícules de llum a les ones electromagnètiques. A continuació es treballa la resta de l’espectre electromagnètic, descobrint quines són les aplicacions de la llum invisible parant esment tant a la seva utilitat com als possibles perills associats a cada regió de l’espectre.
000089415 546 __ $a Català
000089415 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000089415 599 __ $a recerca
000089415 653 1_ $a Llum
000089415 653 1_ $a Ones
000089415 653 1_ $a Fotons
000089415 653 1_ $a Ones electromagnètiques
000089415 653 1_ $a Perill
000089415 653 1_ $a Cicle d’aprenentatge
000089415 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000089415 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000089415 700 __ $a de la Fuente, Naroa
000089415 773 __ $g Núm. 21 (març 2012), p. 13-17 $t Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària $x 1699-6712
000089415 856 40 $p 5 $s 461142 $u http://ddd.uab.cat/pub/ciencies/ciencies_a2012m3n21/ciencies_a2012m3n21p13.pdf
000089415 973 __ $f 0013 $l 017 $m març $n 21 $v  $x ciencies_a2012m3n21 $y 2012
000089415 980 __ $a ARTPUB $b CIENCIES $b UAB