000089416 001 __ 89416
000089416 005 __20140219183708.0
000089416 024 8_ $9 artpubuab $9 driver $a oai:ddd.uab.cat:89416
000089416 035 __ $9 articleid $a 16996712n21p18
000089416 041 __ $a cat
000089416 100 __ $a Garriga, Neus $u Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació i Experimentació en Ciències (CDEC)
000089416 245 1_ $a Cap a una pràctica de projectes orientats a la modelització
000089416 520 3_ $a Molt bona part dels projectes de ciències que s’apliquen a les aules d’infantil i primària tenen com a eix l’aprofundiment en alguna temàtica científica. En aquest article analitzem com han evolucionat els projectes realitzats per una de les autores, de manera que el treball fet s’orienti a promoure processos de modelització del coneixement científic en els infants.
000089416 546 __ $a Català
000089416 540 __ $a Tots els drets reservats $u http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
000089416 599 __ $a recerca
000089416 653 1_ $a Projectes
000089416 653 1_ $a Modelització
000089416 653 1_ $a Conversa
000089416 653 1_ $a Competències
000089416 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/article
000089416 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000089416 700 __ $a Pigrau, Teresa $u Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació i Experimentació en Ciències (CDEC)
000089416 700 __ $a Sanmartí, Neus $u Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació i Experimentació en Ciències (CDEC)
000089416 773 __ $g Núm. 21 (març 2012), p. 18-28 $t Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària $x 1699-6712
000089416 856 40 $p 11 $s 603655 $u http://ddd.uab.cat/pub/ciencies/ciencies_a2012m3n21/ciencies_a2012m3n21p18.pdf
000089416 973 __ $f 0018 $l 028 $m març $n 21 $v  $x ciencies_a2012m3n21 $y 2012
000089416 980 __ $a ARTPUB $b UAB $b CIENCIES