000089434 001 __ 89434
000089434 005 __20141023140027.0
000089434 024 8_ $9 driver $a oai:ddd.uab.cat:89434
000089434 041 __ $a cat
000089434 100 __ $a Añaños, Elena $u Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
000089434 245 1_ $a Noves formes de comunicació publicitària televisiva : impacte visual, reconeixement cognitiu, reactància psicològica i comportament del telespectador
000089434 500 __ $a Jornades organitzades per la Societat Catalana de Comunicació
000089434 520 3_ $a La multiplicació de les cadenes de TV i la diversificació dels nous suports (Internet i tecnologia mòbil) estan generant grans canvis en la Comunicació Publicitària. El tradicional spot està deixant pas a tot un seguit de formats anomenats Publicitat no Convencional (PNC) o Accions Especials (AAEE) i tot un seguit de obreimpressions, pantalles dividides, animacions, banners i altres formats comunicatius i/o publicitaris, apareixen a la pantalla televisiva (TV) mentre l’espectador està mirant la programació. Aquesta recerca analitza, en diferents targets, l’impacte visual de diferents formats de PNC, a partir del estudi de les característiques de les fixacions oculars del subjecte (amb la tecnologia de l’Eye Tracker), i el reconeixement cognitiu de la publicitat i de la marca (BRAND) que provoquen aquests formats. L’aparició de la PNC es realitza amb un cert grau d’intrusisme, interrompent els objectius del telespectador; aquesta recerca també analitza el nivell de Reactància Psicològica que provoquen en el telespectador els formats de PNC i el comportament que li generen en el envers la programació (zapping) i envers la marca i la cadena de TV anunciants. Els resultats obtinguts mostren, entre d’altres, el grau en què aquests formats assoleixen els objectius persuasius de la comunicació publicitària i obren nous plantejaments de recerca sobre els elements atencionals i cognitius de la comunicació en els nous media, especialment en els derivats de l’ús d’Internet.
000089434 540 __ $a Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. $u http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
000089434 546 __ $a Català
000089434 599 __ $a altres
000089434 653 1_ $a Comunicació
000089434 653 1_ $a Publicitat
000089434 653 1_ $a Televisió
000089434 653 1_ $a Cognició
000089434 653 1_ $a Reactància
000089434 655 7_ $a Text
000089434 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/conferenceObject
000089434 655 _4 $a info:eu-repo/semantics/publishedVersion
000089434 773 __ $g 3es : 2011 $t Jornades de Recerca en Comunicació dels Països Catalans
000089434 856 40 $p 28 $s 1380174 $u http://ddd.uab.cat/pub/artpub/2011/89434/comunicaciopublicitaria_ananos_a2011.pdf
000089434 856 41 $3 Resum $p 1 $s 34468 $u http://ddd.uab.cat/pub/artpub/2011/89434/comunicaciopublicitariaresum_ananos_a2011.pdf
000089434 973 __ $f 1 $l 28 $m 12 $n  $v  $y 2011
000089434 980 __ $a PRESENTACIONS $b UAB